Dag 15

13 oktober 2018 - Lake Louise, Canada

Vandaag was weer een verplaats dag.
We gingen de icefields parkway op, volgens zeggen de mooiste weg van noord Amerika ( 290 km)
Het was inderdaad een mooie weg recht door de Rocky's en nationale park waar geen vrachtwagens mogen rijden.( was net de Beekse Bergen maar dan anders) helaas geen wild gespot we denken door de sneeuwval.
Onderweg gestopt voor oa de Athabasca waterfalls.
Toen zijn we doorgereden naar de Atabasca gletsjer waar we de skywalk wilde doen, dat is een soort glazen hoefijzer waar je op kunt lopen boven de gletsjer, daar aangekomen was het zicht heel slecht door de sneeuwval en er was een groot blik Chinezen leeg getrokken wat de wachttijd heel lang maakte.
We zijn doorgereden naar campground Lake Louise nationale park waar we 1 nachtje blijven om morgen door te rijden naar Banff.
Hier trouwens wel in de sneeuw berenpoot afdruk gezien dus wie weet klopt er nog eentje aan vannacht.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jos und Sylvia:
    We Genieten iedere dag van jullie verhaal 👍
  2. Ria Stolk:
    13 oktober 2018
    Wat hebben jullie weer mooie dingen gezien en meegemaakt. En er komt ook nog zoveel moois aan.
    Heel veel plezier weer.
    Ook nog even mijn complimenten voor de schrijver van deze reisverhalen. 😊
  3. Maaike:
    13 oktober 2018
    Zo leuk om elke ochtend met jullie reisverhaal en foto' s te beginnen! Wat is het daar mooi.
  4. Rene Van drunen:
    13 oktober 2018
    ik sluit me helemaal aan bij de andere schrijvers het is net of wij het ook een beetje meemaken ben weer benieuwd naar morgen gr rene
  5. Corry:
    13 oktober 2018
    Meid,meid, wat is het mooi👋
  6. Jacqueline Planken:
    Heerlijk om te lezen.