Dag 16

14 oktober 2018 - Banff National Park, Canada

Vanochtend werden we wakker in een witte wereld.
We besloten na het ontbijt een mooie wandeling te maken.
Tijdens de wandeling zagen we veel afdrukken van diverse dieren en speculeerden van welke dieren die zouden kunnen zijn.
Ook zagen we tijdens de wandeling een grote pluk haar zou er dan toch een beren in de buurt zijn.
Ik nam de taak van akela serieus 😀
Toen we bij de andere kant van de camping kwamen stond er een hek met stroom om heel het perceel dus in de zomer zijn de beren toch wel een dingetje.
Maar we vervolgde onze route stoer verder😱 maar meer als afdrukken en een zeer mooie omgeving hebben we niet gezien.
Daarna zijn we naar Lake Louise gereden, het meer is ontstaan door de smeltende gletsjer.
Toen werd het tijd om naar Banff te verplaatsen, wat een super leuk stadje is.
Hier verblijven we 2 nachten om maandag richting Calgary te gaan.
We hebben weer een plek met een mooie BBQ dus ik denk dat mijn eigen Herman den Blijker weer met wat lekkers komt.

1. Ria Stolk:
    14 oktober 2018
    Geweldig wat een mooi verhaal weer. Jij hebt echt je roeping gemist. Schrijver worden! Kan alsnog natuurlijk, als je weer thuis ben een boek schrijven over deze prachtige reis.
    Wel spectaculair hoor wakker worden in een besneeuwd landschap. Dan kun je inderdaad heel goed de voetsporen van de wilde dieren zien.
    Veel plezier weer in Bamff.
  2. Rene Van drunen:
    14 oktober 2018
    Jullie in de sneeuw wij in de zon wij met stamppot jullie bbg huub den blijker heeft ons wat uit te leggen en hellen van noort. ook wederom prachtig verhaal geniet er wederom van gr rene
  3. Maaike:
    14 oktober 2018
    Wat is het er mooi! En wat een toffe foto's.
  4. Robin:
    14 oktober 2018
    Wat een mooie foto's!! Super leuk om de verhalen te volgen