Dag 17

15 oktober 2018 - Banff National Park, Canada

Vanochtend besloten we om met de gondel naar de hoogste top van Banff mee te gaan, daar aangekomen werd onze enthousiasme getemperd door bussen vol met onze Aziatische medemensen die al in de wachtrij stonden.
Toen we de prijs zagen voor het ritje was deze helemaal verdwenen 😀
We besloten om naar Banff centrum te gaan en hebben daar wat gewinkeld.
Er was een grote winkel die het hele jaar kerstspullen verkoopt en we hebben daar gelijk wat inkopen gedaan want het weer is hier echt een brrr niveau met een soort Siberische wind zodat we spontaan het kerstgevoel kregen.
Helaas vergeten om een foto van de winkel te maken.
Gelijk maar even ja ja je raad het al bbq spullen gehaald, want het kriebelt toch bij Huub dat fikkie stoken.
Dus het geeft niks als hij daarna ruikt als brandweerman Sam ( er zijn hier mooie fijne douches)
Dus een gezellige middag met Huub zijn mannending en ik mijn vrouwending (haken) en uiteindelijk heerlijk eten met een uitzicht op de zonsondergang.

1. Ria Stolk:
    15 oktober 2018
    Mooi verhaal weer Hellen. Ik zie het helemaal voor me bus vol met onze Aziatische medemensen. Erg aanwezig als groep. Net zoals een groep dronk Nederlanders. Ik had ook niet gegaan . Die mensen zijn dan zo erg aanwezig dat er voor jou te weinig ruimte over blijft.
    Ook die gondelritjes zijn hartstikke duur.
    Lekker ontspannen met haken en fikkie stoken. Zo te zien vast weer heerlijk gegeten. En het plezier van Huub straalt ervan af. 😄
  2. Tineke & Pieter:
    15 oktober 2018
    Heel apart die vrieskou , zijn we niet meer gewend , bbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ,
  3. Rene Van drunen:
    15 oktober 2018
    en weer een bbg ben benieuwd. wanneer in Nederland jammer dat het zo druk was nog een paar dagen genieten gr rene