Dag 19

17 oktober 2018 - Calgary, Canada

Vandaag was onze laatste vakantiedag aangebroken.
Dus op naar Calgary, bij het olympisch park de camper geparkeerd en de bus naar het station genomen, daar de tram naar het centrum.
Pfff wat een cultuurshock.
We hebben wat rondgelopen en kwamen terecht in Chinatown en hebben daar gelijk maar wat gegeten.
Om eerlijk te zijn vonden wij Calgary niet veel aan, en ik werd zo moe om iedere keer op de grond te liggen om de hoge gebouwen te fotograferen 😀
Terug hebben we nog even gewandeld op het olympisch park waar nog volop geoefend wordt.
Ja en toen werd het tijd om de koffers in te pakken.
We kijken terug op een fantastisch mooie reis en vinden het ook weer fijn om naar huis te gaan.
Want zeg nou zelf, toen we vanmorgen onze kleine vriend aan de telefoon hadden en die zegt oma ik heb de 2 grootste kussen bewaard voor jou en opa😍😍

1. Jos und Sylvia:
    17 oktober 2018
    Wat een mooie vakantie om terug te kijken!!
  2. Ria Stolk:
    17 oktober 2018
    Dubbel gevoel voor jullie denk ik. Fijn om weer naar huis te gaan. Jan en Koen zullen je vreselijk gemist hebben.
    Maar zometeen terug in Holland is ook weer een cultuurschok. Dan zie pas hoe klein en vol het hier is.
    Maar met name Jan zal zo blij zijn!
    Bedankt voor je prachtige verhalen. In gedachten heb ik een beetje mee gereisd. 😘
  3. Rene Van drunen:
    17 oktober 2018
    allereerst onwijs bedankt voor het reisverslag was mooi om mee te maken ben benieuwd naar jullie verhalen welkom thuis in delft goede terugreis gr rene
  4. Tineke & Pieter:
    17 oktober 2018
    We hebben genoten van de foto s en verhalen, maar zijn blij dat jullie gezond en uitgerust weer terug komen , tot snel .
  5. Corry:
    Goede reis terug, Liefs 🤗
  6. Eva:
    Goede terugreis! XX
  7. Danny Dennis steijger:
    17 oktober 2018
    Gaan jullie nu al weg .???jullie zijn net op vakantie.??
  8. Rineke:
    18 oktober 2018
    Goede vlucht.Bedankt voor al het moois.Op naar de grote kussen
    😍😍
  9. Rineke:
    18 oktober 2018
    Bedankt voor de mooie beelden,was genieten.Op naar de grote kussen.
    En weer veilig thuis.😍😍.
  10. Nicolet:
    18 oktober 2018
    Wat een super mooie ervaring! Echt heel gaaf! Wie had dat kunnen bedenken een paar haar geleden!✈️
  11. Sharon:
    24 oktober 2018
    Wat een coole vakantie! Huub is nummer 1 chef bbq geworden zag ik haha! Gaaf hoor! Op naar de volgende reis!