Dag 13

11 oktober 2018 - Jasper Nationaal Park, Canada

Vanochtend hebben we even de kaart gecheckt hoe ver Jasper nog was, dat was nog 320 kilometer.
We besloten een stop bij bleu river te maken voor een berenboot safari.
Daar aangekomen bleek deze sinds afgelopen zaterdag te zijn gesloten ( laag water, de sneeuw afgelopen week dus weinig beren).
Dus de camping in Vaulemont die we in gedachten hadden voor te overnachten zijn we voorbij gereden.
Maar Henk (Huub) had lekker de vlam in de pijp en zijn toch door naar Jasper nationale park gereden.
De weg richting de Rocky's was weer een genot om te vertoeven.
We zijn regelmatig gestopt om al dat moois te aanschouwen, dat is voor Huub tijdens het rijden lastiger.
Ook de hoogste berg van Britisch Columbia hebben we vastgelegd.
We zijn nu in Jasper nationale park in de Rocky's waar we 2 nachten verblijven op campground Wapiti.

1. Maaike:
    11 oktober 2018
    Prachtig om door zo'n mooie omgeving te rijden. Er valt zoveel te zien! Leuk hoor dat we kunnen mee genieten!
  2. Jacqueline Planken:
    11 oktober 2018
    Wat een mooie reis maken jullie toch. geweldig 👍
  3. Ria Stolk:
    11 oktober 2018
    Wat een mooi verhaal weer. Wat is ook alweer de naam van die hoogste berg?
    Voor Nederland is een rit van 320 km dodelijk vermoeiend maar in Canada is die afstand een feestje. Maar wel fijn om op je bestemming te zijn aangekomen. 😘
  4. Rene Van drunen:
    11 oktober 2018
    Gaaf weer het verslag Henk effe lekker rusten op beren jacht en vis vuurtje stoken en biertje erbij veel plezier gr rene
  5. Corry:
    11 oktober 2018
    Wat mooi allemaal, geniet met jullie mee👋
  6. Rineke:
    11 oktober 2018
    Ja geweldig weer .alleen de mooie verhalen al.Dan nog de foto,s geweldige trip.Genieten en zo leuk om jullie te volgen.wouw.xx
  7. Tineke & Pieter:
    Echt een blauwe rivier , apart , schoon water zeker ,,
  8. Inge:
    11 oktober 2018
    Heerlijk om alles terug te lezen en wat een prachtige foto’s, dat is echt genieten