Dag 11

9 oktober 2018 - Lillooet, Canada

Vandaag rustig opgestart en een prachtige rit door de bergen.
We begonnen eerst downtown Vancouver om daarna route 99 te nemen, echt een hele andere route die ik normaal bij Appie gewend ben😀
Er lagen nog sneeuwresten van vorige week , dus wij waren blij dat het de laatste nacht en dag flink heeft geregend.
We hebben van andere Nederlanders een filmpje gezien die midden in een sneeuwbui reden die waren niet blij.
We hebben een stop gedaan in Whistler echt een leuk plaatsje daar zijn de olympische spelen in 2010 gehouden heel toeristisch en leuke winkeltjes.
Daarna zijn we door gereden naar Lillooet om daar te overnachten.
De weg ernaar toe was echt prachtig, jammer dat er weinig uitstap mogelijkheden zijn want de omgeving is werkelijk een sprookje.
Toen we bijna bij de camping waren hebben we nog 2 zwarte beren gezien van dichtbij echt geweldig.
Helaas ook 1 dode vos en 2 dode wasberen ( dus de was moet ik toch weer zelf doen de volgende keer)
Een mooi begin naar de Rocky's.

1. Maaike:
    9 oktober 2018
    Wat ontzettend mooi daar! En weer beren. Wat gaaf. Geniet maar goed van al dat moois.
  2. Alexander:
    9 oktober 2018
    Leuk om jullie verslag te lezen en foto's te bekijken. Schitterende omgeving! Whistler, Lilloet, alweer 12 jaar geleden dat ik daar was. Jullie foto's doen mij weer terug verlangen!
  3. Ria Stolk:
    9 oktober 2018
    De foto van Whistler kwam me heel bekend voor. Daar heb ik ook ooit gelopen. (1998) Er is daar ook een winkeltje waar ze het hele jaar door kerstspulletjes verkopen en daar heb ik ooit een beertje met een hoedje op gekocht.
    Maar wat is het daar overal onbeschrijflijk mooi toch? Niet te bevatten dat zoveel schoonheid in de natuur bestaat. En wat een ongelooflijke boffers dat jullie die beren zagen en goed konden fotograferen. Wel sneu voor die vos en die wasberen.
    Geniet verder van de Rocky's daar kom je elanden tegen die daar vrij rondlopen. Dat is zo maf. En wat een prachtige totempalen hebben jullie gezien.
    Veel plezier!
  4. Rene Van drunen:
    9 oktober 2018
    Gisteren ook rustdag gehad kan je voor mij ook een wasbeer meenemen is wel handig mooie foto's weer nu op naar de Rockys ben erg benieuwd trouwens onwijs gaaf jullie zo te volgen veel plezier gr rene