Dag 10

8 oktober 2018 - Vancouver, Canada

Vandaag was weer een dag om te verplaatsen.
Dus vanochtend zijn we na het ontbijt naar de ferry van Nanaimo gereden om daar de overtocht te maken naar Horseshoebay Vancouver.
De camping capilano river rv park ligt aan de rand van Vancouver dus best een cultuurshock 😀 na het relaxte Campbell River.
We blijven hier maar 1 nachtje, We hebben deze camping bewust gekozen dat we de was kunnen doen ( ja ja ook dat moet ook gebeuren)
Sorry dat dit een minder spectaculair verhaaltje is, vanaf morgen gaan we rustig richting de Rocky Mountains.
De foto's zijn van een indianen begraafplaats die zijn van afgelopen donderdag ( dat is leuker dan een foto van ons wasgoed 😉)
Oant Moarn.

1. Tineke & Pieter:
    8 oktober 2018
    Wij dachten dat daar wel ,,Wasberen ,, zouden zitten ,, hi hi ,
  2. Rineke:
    Moet ook gebeuren .Op naar de volgende trip.leuk vooruizicht.klinkt spannend.rocky mountes.hebben wij maar weinig van gezien in Amerika. Veel plezier .wat een mooie trip.
  3. Jacqueline Planken:
    8 oktober 2018
    Ja wasgoed gaat gewoon door. 😂