Dag 2

30 september 2018 - Tofino, Canada

Vanochtend wederom vroeg wakker, wel de zon zien opkomen😀
Na een broodje en een bakkie zijn we om 7 uur vertrokken richting Tofino was een prachtige rit van 300 kilometer.
Aangekomen op de camping van onze keuze kregen we te horen dat deze vol was, maar morgen kunnen we er wel terecht.
We zijn doorgereden naar de haven van jamie's whaling station daar hebben we een walvistour geboekt voor morgenochtend en we kunnen in de haven overnachten.
Dus morgen hopen we mooie walvis foto's te kunnen plaatsen.

1. Ria Stolk:
    30 september 2018
    Wat zullen jullie genieten! De schoonheid van het reizen over Vancouver Island de prachtige natuur waar je doorheen rijd en morgen de walvissen bekijken! Heel veel plezier! En dank je voor je dagelijks verslag! Zo leuk 😍
  2. Ria Stolk:
    En wat je ook besteld aan eten, het zijn altijd enorm hoeveelheden 😄😄😄
  3. Rineke:
    30 september 2018
    Hoi hoi .Genieters kijken uit naar de foto,s van jullie .Van de walvissen en de prachtige natuur.