Dag 3

1 oktober 2018 - Tofino, Canada

Vanochtend werden we om 8.15 verwacht voor de walvis tour, na enige uitleg vertrokken we om 8.30.
Jammer genoeg begon het te regenen, maar dat mocht de pret niet drukken.
Al snel kwamen we zeeotters tegen en wat een grappige beestjes zijn dat.
Na een half uurtje werden er 2 walvissen gespot.
Wat een fantastische ervaring.
De foto's zijn misschien niet zo heel scherp, dat komt omdat we nog op een behoorlijke afstand waren plus de regen, toen we wat dichterbij kwamen lieten ze zich niet meer zien😀.
Nadat we weer aan land waren hebben we eerst een hapje gegeten om daarna naar de camping te rijden die gisteren vol was ( green point campground )
Deze camping heeft een wauw effect, we staan midden in het regenwoud, en door het bos loopt een pad waarbij je op het strand uitkomt echt bijzonder.
In dit gebied zitten beren en wolven en er staan overal food storage lockers waar je je eten in moet doen als je met de tent kampeert.
Dit was een geweldige dag 3.
En nu maar hopen dat bruintje beer vannacht niet komt aankloppen.

1. Maaike:
    1 oktober 2018
    Geweldig zeg! Dag drie pas en nu al walvissen en otters gezien! En wat een mooie plek om te staan!
  2. Corry:
    Genietze weer vandaag😘
  3. Tineke & Pieter:
    We zijn nu al verslaafd , naar nieuwe belevenissen ,,
  4. Rene Van drunen:
    1 oktober 2018
    Ziet er geweldig uit allemaal veel plezier gr rene
  5. Ria Stolk:
    1 oktober 2018
    Jammer van de regen, maar die teleurstelling duurt maar even door alle nieuwe belevenissen. Die boot tocht is zelfs in de regen heel bijzonder. En die camping dat is wel zop geweldig. Die vind je niet in Europa dit soort natuurcampings.
    Heel bijzondere ervaring. Geniet ervan! 😄😘
  6. Jacqueline Planken:
    1 oktober 2018
    Prachtig daar. En wat een leuke ervaring zo die walvissen in het wild. En de regen daar kijken we doorheen.😂
  7. Annemiek zus van Maaik:
    1 oktober 2018
    Ha Huub en Hellen. Mag ik ook mee kijken en lezen over jullie avontuur? Ziet er mooi uit daar aan de overkant!
  8. Rineke:
    Hoi hoi
    Geweldig Beren wow.Die zie ik graag in het echt .ziet er allemaal goed uit.veel plezier xx
  9. Rineke:
    1 oktober 2018
    Wat een mooie natuur ,geniet van de foto,s.😍👍👍