Dag 9

7 oktober 2018 - Campbell River, Canada

Vanmorgen zijn we na het ontbijt naar elk falls gereden en een mooie wandeling gemaakt, prachtig plekje met watervallen.
Daarna zijn we even gaan kijken bij een hatchery
Even een kleine Freek Vonk uitleg.
De zalmen die daar geboren zijn en de wijde wereld in gaan, komen daar terug om hun eitjes af te staan en te sterven.
Toen we terug kwamen en Huub een poging deed om een zalm aan de haak te slaan werd er hard geroepen BLACK BEAR gelukkig had ik mijn telefoon bij de hand om een foto te maken ( helaas ver weg) ik ben er nog achteraan gegaan maar helaas heeft hij zich niet meer laten zien.
We hebben nog een drankje gedaan bij de overburen, wat een geweldig vriendelijk volk zijn die Canadese mensen zeg.
De zalm is overigens niet gelukt om die aan de haak te slaan dus dan maar een stukje vlees op de bbq.
Wederom een fantastische dag .

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jos und Sylvia:
    7 oktober 2018
    Ik ben er nog achteraan gegaan?? 😂😂
  2. Ria Stolk:
    7 oktober 2018
    Wederom een Prachtig mooi verhaal!
    Ik zie het helemaal voor me. Ik heb er echt een beeld bij door je verhaal. Ze kunnen jou nooit van z'n leven voor bangerik, of angst haastaat uitmaken! Ha, ha, ha!
  3. Rene Van drunen:
    7 oktober 2018
    weer achter het net gevist huub maar wij doen dat ook wat een gave belevenissen maken jullie mee en hellen een drankje bij de buren moet niet gekker worden gr rene
  4. Tineke & Pieter:
    7 oktober 2018
    Huub kenende komt die zalm er vast nog wel deze vakantie ,, kijk maar goed uit ,,
  5. Jacqueline Planken:
    7 oktober 2018
    Haha achter een zwarte beer aan. Hoe kom je op het idee.🤣🤣