Dag 5

3 oktober 2018 - Campbell River, Canada

Vanochtend was het tijd om te verplaatsen richting Campbell River.
Het was een geweldig mooie tocht van ongeveer 200 kilometer.
Een stukje verder zijn we bij een prachtig meer gestopt om daar een broodje te eten en een stukje te wandelen.
Na weer een uurtje rijden hebben we een stukje gewandeld in een national park waar bomen staan van 800 jaar oud.
Wat een stammen ( daar ben ik een dennetje bij😉)
De camping waar we de komende nachten gaan door brengen (Brown's Bay Resort) is wel heel bijzonder en mooi, We staan aan het water waar de walvissen, orca's enz voorbij zwemmen en wij zitten eerste rang hoe bijzonder is dit!!
We hebben al dolfijnen een zeehond en een zeeleeuw voorbij zien zwemmen.
Tot zover dag 5.

1. Maaike:
    3 oktober 2018
    Wat gaaf al die dieren die zomaar voorbij zwemmen. Mooie plekjes!
  2. Jacqueline Planken:
    Nou afwachten of de grote jongens voorbij komen. Wacht de foto's af😉
  3. Ria Stolk:
    3 oktober 2018
    Die bomen in Canada zijn inderdaad indrukwekkende omdat die bomen eeuwen oud zijn.
    Ik denk niet dat je die in Nederland ziet, ik heb ze nog nooit gezien.
    Heb je ook al totempalen gezien? Vast wel denk ik. Die vind ik ook zo bijzonder.
    En Huub kan daar mooi op zalm gaan vissen. Veel plezier daar op die prachtige plek. Ik heb het even gegoogeld! Buitengewoon mooi daar.