Dag 4

2 oktober 2018 - Tofino, Canada

Vanochtend rustig opgestart en na het ontbijt zijn we langs een infopunt geweest om te vragen waar wij de camper konden parkeren ( is toch niet altijd even makkelijk met een lengte van 9 meter) voor een wandeling in het regenwoud.
Toen we aan de wandeling wilde beginnen kwam het met bakken uit de hemel vallen.
Dus zijn we eerst naar ucluelet gereden om daar wat boodschappen te doen.
Rond het middaguur knapte het weer op met zelfs een waterig zonnetje, dus besloten we om alsnog te gaan wandelen.
Na het de instructies te hebben gelezen ( beren/ wolven gebied) hebben we een heerlijke wandeling door een wel heel bijzonder gebied gemaakt met aan de ene kant het regenwoud en aan de andere kant de stille Oceaan echt een fantastische ervaring.
Beren zijn we helaas niet tegen gekomen, maar wel genoeg beren poep.
Terug op de camping heeft Huub fikkie gestookt en hebben een gezellig drankje gedaan bij de haard.
En het zo bleef het nog lang onrustig in Tofino 😀

1. Maaike:
    2 oktober 2018
    Prachtig die natuur daar. Hopelijk werkt het weer een beetje mee de komende tijd.
  2. Eva:
    2 oktober 2018
    Wow, prachtig ziet dat er allemaal uit! Leuk om alle verhalen en foto's te zien.
    Veel plezier nog!! XX
  3. Ria Stolk:
    2 oktober 2018
    Hier regent het ook, maar jullie zijn in zo'n mooie omgeving dat de regen jullie minder deert. Dat fikkie zag er wet heel gezellig uit!
    En die vogel echt bizar mooi!
    Ik geniet van jullie verhalen bij mijn ontbij
  4. Ria Stolk:
    2 oktober 2018
    Ontbijt wilde ik nog schrijven. Ik hoop dat je dit vol blijft houden. Veel plezier weer.
  5. Rene Van drunen:
    2 oktober 2018
    onwijs leuk het reisverslag is alles nog een beetje te betalen daar en hoe zijn de wegen en de mensen kijk weer uit naar morgen genieten maar gr rene
  6. Huub en Hellen:
    2 oktober 2018
    Zo leuk om te zien dat de verslagen gewaardeerd worden.
    Het weer wordt vanaf vandaag beter ( waren precies buien als wij wat ondernamen)
    De mensen zijn echt super vriendelijk en de wegen zijn goed.
    Het leven is hier zelfs goedkoper als bij ons.
    En Ria, ik zal zorgen dat je iedere dag je verhaaltje hebt bij je ontbijt ( dus zeg de krant maar op😂😂)